آخرین اخبار

رئیس جمهور چچن تماشاگر ویژه مبارزه یک ایرانی در MMA

مازیار الهامی فایتر ایرانی حاضر در سازمان ACA در حالی به مصاف نماینده چچن رفت که رمضان قدیرف تماشاگر ویژه این مبارزات بود.

اشتراک گذاری
05 دی 1402
کد مطلب : 10638

مازیار الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مبارزه اخیری که در سازمان ACA داشت، اظهار داشت: برای حضور در مسابقات MMA در سازمان ACA به چچن سفر کردم و در وزن خودم نتوانستم مبارزه کنم و با  توافقی که انجام دادیم من با ۸۸ کیلوگرم به مصاف نماینده چچن که ۱۰۰ کیلوگرم بود، رفتم. اختلاف وزن ما زیاد بود اما مبارزه بسیار خوبی را مقابل این حریفم انجام دادم. از عملکردم در این مسابقه خیلی راضی هستم. 

وی افزود: بازی فوق‌العاده سخت و تاکتیکی انجام دادیم. آنها فهمیده بودند که من میل به مبارزه کردن دارم و در واقع بازی‌های من توسط یکی از اطرافیان حریفم به خوبی به صورت پنهانی آنالیز شده بود. او کاملاً می‌دانست من به چه شکلی مبارزه می‌کنم اما باز هم با این حال فوق‌العاده خوب بازی کردم. در سه راند بازی انجام شد و کسی تصور نمی‌کرد با اختلاف وزنی که داریم این مبارزه به این شکل تمام شود. سه راند مبارزه سختی داشتیم و در پایان با رأی داوران حریفم برنده اعلام شد.

الهامی در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم قرار است در این سازمان مبارزه کنید یا خیر، عنوان کرد: به خاطر مبارزه خوبی که مقابل این فایتر چچنی داشتم پس از بازگشت به ایران از طرف مسئولان برگزاری این سازمان درخواست به مربی من ارسال شده تا یک ماه و نیم آینده باز  هم در چچن و در این سازمان مبارزه کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهراً‌ رمضان قدیرف رهبر چچنی‌ها نیز در سالن مسابقات حضور داشته آیا این موضوع صحت داشته یا خیر، گفت: بله، رمضان قدیرف تماشاگر ویژه این مسابقات بود. او به شدت علاقه زیادی به MMA دارد و همیشه سربازان جنجگوی خود را از این رشته انتخاب می‌کند. طبیب نورمادادوف و خنزت از فایترهای معروف چچنی‌ها هستند که رهبر آنها یعنی رمضان قدیرف به شدت از این فایترها حمایت می‌کند. واقعاً از این مهمان‌نوازی، شرایط برگزاری مسابقات و فضای امنی که در این مسابقات برای ما برقرار بود لذت بردم و حالا علاقه‌مندم که در سازمان ACA دوباره مبارزه کنم.

الهامی در پایان خاطرنشان کرد: برای حضور در این مسابقه چندین ماه تمرین کردم. ووریا حسن‌زاده، ابراهیمیان، اکبرپور و سایر مربیان واقعاً در این مدت برای من زحمت کشیدند. به نظر خودم و با صحبت‌هایی که مربیانم داشتند سه راند بسیار جذابی را مبارزه کردم. از لحاظ تاکتیک و تکنیک مربیانم از من راضی هستند. امیدوارم در بازی بعدی بتوانم موفق باشم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 15 =